Piegādes iespējas Rīgā un pārējā Latvijas teritorijā.

Preču piegādei tiek izmantoti Omniva kurjerpasta pakalpojumi un Omniva pakomātu tīkls.

Iespējamie apmaksas veidi: ar maksājumu karti, priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu.

Omniva pakomāti

Omniva (pieejami visu diennakti) pakomātiem tiek piegādātas. Izvēloties Omniva piegādes veidu, pircējam tiek sagatavots priekšapmaksas rēķins, un pēc naudas saņemšanas 9 lab kontā prece tiek piegādāta uz vai Omniva pakomātu divu darba dienu laikā. 9lab.lv mājaslapā iespējams veikt pasūtījuma apmaksu ar maksājumu karti – tas nodrošinās maksimāli ātru pasūtījuma apstrādi.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā lūdzam kontaktēties ar mūsu menedžeriem.

Piegādes iespējas Rīgā un pārējā Latvijas teritorijā.

Preču piegādei tiek izmantoti Omniva kurjerpasta pakalpojumi un Omniva pakomātu tīkls.

Iespējamie apmaksas veidi: ar maksājumu karti, priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu. Prece birojā tiek piegādāta 1-2 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas.

Omniva pakomāti

Omniva (pieejami visu diennakti) pakomātiem tiek piegādātas. Izvēloties Omniva piegādes veidu, pircējam tiek sagatavots priekšapmaksas rēķins, un pēc naudas saņemšanas 9 lab kontā prece tiek piegādāta uz vai Omniva pakomātu divu darba dienu laikā. 9lab.lv mājaslapā iespējams veikt pasūtījuma apmaksu ar maksājumu karti – tas nodrošinās maksimāli ātru pasūtījuma apstrādi.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā lūdzam kontaktēties ar mūsu menedžeriem.

Garantija un atteikuma tiesības

Visām 9lab pirktajām precēm ir ražotāja garantija! 

Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz desmit gadiem. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Tevis izvēlētajai precei meklē preces aprakstā vai jautā attiecīgajam klientu konsultantam. 

Visām precēm minimālais garantijas termiņš ir divi gadi.

Garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt: 
– pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks vai pavadzīme)

Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz precēm un piederumiem, kuriem ir ierobežots resurss (batarijas utt.).

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:
– precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi vai pats esi mēģinājis novērst bojājumu;
– bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
– esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
– bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
– neveiksi regulāro servisa apkopi (it īpaši attiecās uz ģitārām); 
– izmantosi preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem). Lai pieteiktos servisa garantijai, raksti mums uz epastu store@9lab.lv lai saņiemt atteikuma veidlapu.

Tu vari izmantot atteikuma tiesības un atgriezt internetā pasūtīto preci 14 kalendāra dienu laikā no pirkuma brīža. Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinies vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri.
Lai arī Latvijas likumdošana nosaka, ka tirgotāja pienākums ir atmaksāt par pirkumu samaksāto naudu 30 darba dienu laikā no atteikuma saņemšanas brīža, mēs parasti naudas atmaksu veicam 2-7 darba dienu laikā. Lūdzu ņemiet vērā, ka iegādāto preču atgriešanas izmaksas sedz klients.

Ja vēlies izmantot atteikuma tiesības – lūdzam ņemt vērā šādus ieteikumus:

– pārbaudi, taču nelieto preci;
– saglabā un nesabojā preces oriģinālo iepakojumu un komplektāciju (aizlīmētus plastikāta iepakojumus vari rūpīgi atvērt ar šķērēm).